Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

W celu złożenia reklamacji na towar zamówiony w naszym sklepie internetowym należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@lidor.pl. W treści wiadomości należy:

- opisać powód reklamacji,
- podać numer zamówienia lub numer dokumentu stanowiącego dowód zakupu,
- podać proponowany przez Państwa czas i miejsce odbioru towaru zgłaszanego do reklamacji.

Reklamowany towar zostanie od Państwa odebrany z pomocą współpracującej z naszym sklepem firmy kurierskiej i przekazany do zbadania przez rzeczoznawcę. Po rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani o jej wyniku i dalszych krokach procedury drogą mailową. W przypadku nieuznania reklamacji koszt odesłania towaru ponosi zgłaszający.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Zwroty:

Mają Państwo możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy towaru. Warunkiem jest, aby towar pozostał nieużywany, a Państwo zobowiązani są do przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które można pobrać klikając TUTAJ. Oświadczenie należy przesłać na adres sklep@lidor.pl. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Towar należy wysłać bez pobrania na adres naszego magazynu wysyłkowego, który otrzymają Państwo po przesłaniu do naszego Biura Obsługi Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Po otrzymaniu od Państwa podpisanej kopii faktury korygującej dokonamy zwrotu pieniędzy na podany numer rachunku bankowego.

Dlaczego my?

Towar zabezpieczony i sprawdzonyKażdy produkt pakowany jest z najwyższą starannością aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Dbamy aby dotarł do Państwa bezpiecznie!

Wsparcie przed i po zakupieNasi pracownicy to doświadczony zespół, który doradzi co będzie pasowało do Twojego motocykla. Dbamy aby towar był dobrany odpowiednio i nie sprawiał problemów przy montażu!

Gwarancja najwyższej jakości i największego wyboruOferujemy pełną gamę akcesoriów do motocykli chopper/cruiser od najlepszych producentów. Dbamy aby zamówione akcesoria idealnie pasowały do Twojego motocykla!

Błyskawiczna wysyłka w 24HZakupione produkty wysyłamy maksymalnie w ciągu 24h. W 98% przypadków towar jest dostarczony następnego dnia przez UPS. Wysyłamy towar po przedpłacie lub za pobraniem - jak wolisz! Wiemy jak cenne jest aby można było jak najszybciej założyć kolejne chromy na Twoją maszynę!

Ubezpieczenie przesyłkiWszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są darmowym ubezpieczeniem na czas transportu.