Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

W celu złożenia reklamacji na towar zamówiony w naszym sklepie internetowym należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@lidor.pl. W treści wiadomości należy:

- opisać powód reklamacji,
- podać numer zamówienia lub numer dokumentu stanowiącego dowód zakupu,
- podać proponowany przez Państwa czas i miejsce odbioru towaru zgłaszanego do reklamacji.

Reklamowany towar zostanie od Państwa odebrany z pomocą współpracującej z naszym sklepem firmy kurierskiej i przekazany do zbadania przez rzeczoznawcę. Po rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani o jej wyniku i dalszych krokach procedury drogą mailową. W przypadku nieuznania reklamacji koszt odesłania towaru ponosi zgłaszający.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Zwroty:

Mają Państwo możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy towaru. Warunkiem jest, aby towar pozostał nieużywany, a Państwo zobowiązani są do przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które można pobrać klikając TUTAJ. Oświadczenie należy przesłać na adres sklep@lidor.pl. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Towar należy wysłać bez pobrania na nasz adres LIDOR Rakowski Dariusz, ul. Jakuba Krauthofera 58, 60-202 Poznań. Po otrzymaniu od Państwa towaru, dowodu sprzedaży lub podpisanej kopii faktury korygującej dokonamy zwrotu pieniędzy na podany numer rachunku bankowego / zwrot przez Payu gdy była taka forma płatności.

Dlaczego my?

Towar zabezpieczony i sprawdzony Każdy produkt pakowany jest z najwyższą starannością aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Dbamy aby dotarł do Państwa bezpiecznie!

Wsparcie przed i po zakupieNasi pracownicy to doświadczony zespół, który doradzi co będzie pasowało do Twojego motocykla. Dbamy aby towar był dobrany odpowiednio i nie sprawiał problemów przy montażu!

Gwarancja najwyższej jakości i największego wyboruOferujemy pełną gamę akcesoriów do motocykli chopper/cruiser od najlepszych producentów. Dbamy aby zamówione akcesoria idealnie pasowały do Twojego motocykla!

Błyskawiczna wysyłka w 24HZakupione produkty oznaczone na stronie (wysyłka 24H) wysyłamy maksymalnie w ciągu 24h. W 98% przypadków towar jest dostarczony następnego dnia przez DPD. Wysyłamy towar po przedpłacie lub za pobraniem - jak wolisz! Wiemy jak cenne jest aby można było jak najszybciej założyć kolejne chromy na Twoją maszynę!

Ubezpieczenie przesyłkiWszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są darmowym ubezpieczeniem na czas transportu.